Autko z papierowej wikliny

Witajcie :)

Jak zwykle mój zapał do tworzenia nowych postów wyłączył się na trochę czasu, bo zawsze coś i zawsze ktoś... ale wracam, wytrwale kontynuuję wpisy (noo może z większymi i mniejszymi przerwami).

Dziś przedstawiam autko z papierowej wikliny, które zrobiłam według instrukcji Ani, z jej bloga www.aniainspiruje.blogspot.com (dziękuję!)
Za każdym razem jak ląduje na jej blogu to nie mogę się napatrzeć na jej prace :)
Autko otrzymało czerwoną karoserię ze srebrnymi wykończeniami i wylądowało jako prezent gwiazdkowy u mojego ukochanego :-)

Jak zwykle, z braku dobrego tła na zdjęciu, pobawiłam się trochę programem graficznym, żeby trochę "ulepszyć" zdjęcie. Myślę, że nawet mi się udało, jak na amatora ;)



Obecnie kroi się kolejna wiklinowa praca, dlatego pewnie kolejny post będzie jej dotyczył. Jest to dość dużych rozmiarów anioł, jak na razie z jednym skrzydłem i bez głowy - zdjęć nie pokażę, bo ich jeszcze nie zrobiłam, pewnie się za to wezmę dopiero jak skończę.


Dziękuję wszystkim osobom odwiedzającym mojego bloga i zachęcam do komentowania - przyda mi się trochę krytyki (i pozytywnej i negatywnej), i na pewno zwiększy się moja motywacja do dalszej pracy ;)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna za każde słowo, które tutaj zostawicie :)