Once upon a time...


Co jest tworzone z papieru?
Pewnie większość odpowie: książki, gazety, zeszyty, ulotki, opakowania kartonowe.

Dla mnie papier to materiał na zupełnie inną bajkę. Bajkę, w której z papieru tworzy się wszystko: kosze, torby i torebki, zwierzaki, wazony, biżuterię... i co tylko dusza zapragnie.

Przepis na to wszystko? Prosty. Kilka łyżek wyobraźni i, dość pokaźna czasem, szczypta papieru. Wszystko wymieszać, najlepiej drogą eksperymentu. Efekty - im więcej eksperymentujemy - tym lepsze. Poniżej moje pierwsze, często niedopracowane, "wypieki".

Teraz w mojej papierowej bajce jestem już o wiele dalej, ale to co w czasie drogi stworzyłam, będę prezentować stopniowo :) Jak na razie, wypada zacząć od początku.

Mój pierwszy idealnie krzywy koszyczek z papierowej wikliny


W quillingu zaczęłąm od pisanek

A w technice origami zrobiłam łabędzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna za każde słowo, które tutaj zostawicie :)